10 éves az Erste Prémium szegmens

2022.04.22. 09:04 • Erste Market Sztori

Mit érdemes tudni az Erste Prémium szegmenséről?
Prémium ügyfeleinknek olyan szolgáltatásokat kínálunk, amellyel a mindennapi bankolás egy új oldalát ismerhetik meg. Azok vehetik igénybe, akik minimum 10 millió Ft megtakarítással rendelkeznek bankunknál, vagy 500 ezer Ft érkezik havonta a számlájukra.

Milyen trendek voltak megfigyelhetőek az elmúlt 10 évben?
Sokat fejlődött az aktív portfólió menedzsment. 10 éve, amikor elindult a szegmens, még az ingatlanalap volt a „csúcs”, ma már kiegyensúlyozott kockázatot is vállalnak a prémium ügyfelek, ami a hozamokat is emeli. Az elmúlt 10 évben fokozatosan eljutottunk oda, hogy az ügyfelek jelentős része diverzifikált portfólióval rendelkezik. Ennek köszönhetően ők is tudtak profitálni a tőkepiacok dinamikus teljesítményéből. Így ügyfeleink általában szép hozamokkal tudtak gazdagodni.

Hogy látod a szegmens jövőjét 10 év távlatában, mitől tudtok relevánsak maradni?
Biztos sok minden jobb, gyorsabb, egyszerűbb lesz, abban viszont biztos vagyok, hogy meg akarjuk őrizni a szolgáltatás magas színvonalát, személyességét. A személyes kapcsolatokat, a bizalmi viszonyt az ügyfelekkel semmi nem pótolhatja.

Fontos, hogy legyen egy erős szakmai és csapatösszetartó bázis, amit jelenleg a szegmens az Alapkezelő és a Befektetési Zrt, és a fiókhálózat együttműködése tud megadni. Bízom benne, hogy sikerül fenntartani a gyors termékfejlesztést, és az alkalmazkodó képességet. Ezek jelenleg a legértékesebb versenyelőnyeink is.

Mennyire naprakész a kapcsolat bankár és ügyfél között?
Az aktívabb ügyfelekkel akár heti kapcsolatban is vannak bankárok, de van olyan is, aki „önjáró” és csak időnként igényli bankár segítségét. Ez nagyban függ az aktuális piaci helyzettől is, a nagy mozgásoktól. A pandémia alatt pörgött igazán fel a prémium bankári vonal használata az ügyfelek részéről. Szerencsére egyre több tranzakciós folyamatot tudunk „remote” megoldásban kínálni az ügyfeleink kényelme érdekében. Már szinte minden elintézhető rögzített vonalon keresztül.

Hogyan segítik elő a Prémium bankárok az ügyfelek Pénzügyi Egészségét?
Nagyon régi mondás és törekvés az ügyfelek igényeihez igazodó portfolióépítés. A pénzügyi egészség ennek tágabb értelmezése, felmérve az Ügyfél hitel és biztosítási szükségleteit is. Ezáltal nem csak megtakarításokkal, de biztosítással és hitelkerettel is segítjük az ügyfeleink pénzügyi stabilitását, egészségét. A kihívás ebben az, hogy olyan elkötelezett, megbecsült szakértőkre van szükség, akik igényfelmérésben, és termékismeretben is erősek. A prémium az egyik legerősebb szegmens abban, hogy már értékesít komoly befektetési portfoliókat, de a hagyományos banki termékek értékesítésében is magabiztos. A bankári csapat szakmai felkészültségének és elkötelezettségének köszönhetően, jó úton haladunk.

A bejegyzésben foglaltak kizárólag az író személyes véleményét tükrözik és nem tekinthetőek az Erste Bank Hungary Zrt., az Erste Befektetési Zrt. vagy az Erste Alapkezelő Zrt. hivatalos szakmai álláspontjának. A bejegyzés tartalma nem minősül befektetési ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, befektetési tanácsadásnak vagy adótanácsadásnak.

Címlapkép: Shutterstock

Keresés
Teljes lista
Jelen weboldal használatával hozzájárul a cookie-k használatához.
Cookie szabályzat Elfogadás