Költségcsökkentésbe kezd az Unilever

2024.03.19. 14:50 • Erste Uzsonna

Az Unilever bejelentette, hogy a vállalat átstrukturálása keretében leválasztja a Magnum brandet is magában foglaló jégkrém-üzletágát. Az egység tavaly 7,9 milliárd euró (kb. 8,6 milliárd dollár) bevételt termelt, ami a vállalat 2023-as teljes bevételének nagyjából 13%-át teszi ki. A vezetőség azonban úgy véli, hogy az üzletág önálló cégként jobban fog működni. Emellett az Unilever leépít 7.500 munkahelyet, amivel három éven belül 800 millió euró költséget takaríthat meg. A befektetők pozitívan fogadták a bejelentést, a cég amerikai tőzsdén jegyzett részvénye 2,5%-os emelkedéssel reagált a hírre.

Keresés
Teljes lista
Jelen weboldal használatával hozzájárul a cookie-k használatához.
Cookie szabályzat Elfogadás