A vártnál is trendibb a Netflix
A harmadik negyedévben a vártnál fél millióval több, összesen mintegy 5 millió új előfizető regisztrált a Netflixre, derül ki a tegnapi tőzsdezárás után közzétett friss gyorsjelentésükből. Az árbevétel év/év alapon 15 százalékkal, 9,83 milliárd dollárra nőtt a várt 9,77 milliárd dollár helyett. Az egy részvényre jutó nyereség is túlszárnyalta a várakozásokat, a várt 5,12 dollár helyett 5,4 lett.
A vállalat sikere részben a jelszómegosztás elleni fellépésnek és az olcsóbb, reklámokat tartalmazó előfizetési csomagok bevezetésének köszönhető, a felhasználó szám itt negyedév/negyedév alapon 35 százalékkal nőtt. Bár a szakértők szerint a jelszómegosztásból származó előfizetői növekedés csak átmeneti lehet, a Netflix kilátásai hosszú távon is pozitívak, különösen a hirdetések bevételeinek növekedése miatt.