Gyenge negyedévet zártak a gyorséttermek
A KFC és a Pizza Hut és Taco Bell étteremláncokról ismert Yum Brands ma tőzsdenyitás előtt tette közzé harmadik negyedéves jelentését. A cég 1,83 milliárd dolláros árbevétele némileg elmaradt a várt 1,89 milliárdtól, a 1,37 dolláros egy részvényre jutó nyereség 4 centtel szintén alulmúlta a konszenzust.
David Gibbs vezérigazgató a vártnál gyengébb teljesítményt a politikai konfliktusoknak és a visszafogott fogyasztói hangulatnak tudható be.
Szintén ma számolt be előző negyedévéről a Burger King anyavállalata, a Restaurant Brands. A teljesítményük hasonlóan alakult, a 2,29 milliárd dolláros bevétel és 93 cent részvényenkénti nyereség elmaradt a várt 2,31 milliárdtól illetve 95 centtől.
A visszafogott számok ellenére a vezérigazgató pozitívan látja a cég helyzetét, és a következő években 8 százalékot meghaladó éves bevételnövekedésre számít.