Új csúcson a Netflix
A Netflix történetének legnagyobb negyedéves növekedését érte el az előfizetők számában, amit az élő sportközvetítések és a Squid Game visszatérésének tudnak be. Az év utolsó negyedévében 18,9 millió új előfizetőt regisztráltak, míg a várakozás csupán 9,2 millió volt. Ezzel a felhasználók száma meghaladta a 300 milliót globálisan. A céges kommunikáció annyiban változik, hogy mostantól nem közölnek majd negyedéves előfizetői adatokat.
Az árbevétel 16 százalékkal emelkedett év/év alapon, összesen 10,2 milliárd dollárra. Az egy részvényre jutó nyereség a 4,18 dolláros konszenzusnál valamivel jobb, 4,27 dollár lett, több mint duplája a tavalyi 2,11-nek.
Emellett több országban, közük az Egyesült Államokban ismét megemelik az előfizetési díjakat. A hír hatására a részvényt megtépték, közel 15 százalékkal növekedett a zárás utáni kereskedésben.