Eltévesztette az ütemet a Spotify

2025.07.29. 16:05 • Erste Uzsonna

A svéd Spotify 4,19 milliárd eurós árbevételt ért el a második negyedévben, ami év/év alapon 10%-os növekedés. Meglepetésre azonban 86 millió eurós (nagyjából 100 millió dolláros), vagyis részvényenként 42 eurócentes veszteséget könyvelt el. Az elemzői várakozás ezzel szemben 1,97 eurós nyereség volt. A veszteség nagyrészt a részvényalapú javadalmazásból eredő juttatásoknak és a magasabb marketingköltségnek tudható be.

Ami a felhasználóbázist illeti, a havi aktív prémium felhasználók száma 276 millióra emelkedett, szemben a várt 273 millióval. Az összes aktív felhasználók száma havi 696 millió fő, ez 6,8 millióval több mint a várt. A vállalat arra számít, hogy ezek a számok a következő negyedévben 281 millióra, illetve 710 millióra emelkednek, a várható bevétel pedig stagnálni fog, különösen a kedvezőtlen árfolyammozgás miatt.

Keresés
Teljes lista
Jelen weboldal használatával hozzájárul a cookie-k használatához.
Cookie szabályzat Elfogadás