Két részre szakad az egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalat
A Kraft Heinz tíz évvel azután, hogy a két márka egyesülése a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalatát hozta létre, két különálló egységként folytatja a működését.
Az egyik vállalat — amely jelenleg Global Taste Elevation Co. néven működik — tartós élelmiszereket fog gyártani, és olyan márkákat fog magában foglalni, mint a Heinz, a Philadelphia krémsajt és a Kraft Mac & Cheese – közölte a Kraft Heinz. A másik — jelenleg North American Grocery Co. néven működő vállalat — olyan márkákat fog magában foglalni, mint az Oscar Mayer, a Kraft Singles és a Lunchables. A két vállalat hivatalos nevét később hozzák nyilvánosságra.
A vállalat kettéválasztására az elmúlt évek gyenge teljesítménye után kerül sor. A Kraft Heinz nettó bevétele 2020 óta folyamatosan csökkent. Áprilisban a vezetőség csökkentette éves előrejelzését, a gyengébb amerikai fogyasztói kiadásokra és Trump elnök vámtarifáinak hatására hivatkozva.